MÅNEDENS KAMPANJE: AUGUST

Skrevet av Margrete Johansen | 04.sep.2024 11:13:00

TINE

 

CAPAs begrunnelse

Dette er en reklame som har en utrolig god historiefortelling, som passer utrolig fint på det store lerret. Filmen får ekstra god oppmerksomhet når den spiller på gode minner fra barndommen sammen med en hyllest til de gode lærerne som gjør jobben skikkelig.

 

Kommentar fra TINE

"Stas å bli beste film på kino! Kommunikasjonskonseptet vi kaller «Skikkelig.» gir oss rom til å plassere TINE inn i hverdagen, og fortelle historien om TINE. De første resultatene er lovende, og vi ser at vi treffer spesielt godt hos unge voksne."

Unn Grønvold Nikolaisen
Direktør Marked 
Tine

 

Kommentar fra kreatørene i POL

«TINE er en av de få merkevarene som kan skilte med så mange felles referanser gjennom flere generasjoner, som vi gjør i denne filmen.  Men denne filmen er også en hyllest til noe helt annet, nemlig skikkelig gode ostesmørbrød»
Om hvorfor den gjør seg ekstra godt på kino? Vel, jeg tror at det skyldes at «Både på bilde og lydsiden så er jo denne filmen laget for å være nettopp det – en skikkelig FILM.»

Janne Brenda Lysø
Creative director / Founding Partner
POL

 

Kommentar fra Publicis

"Kino anbefales til TINE for å treffe unge og urbane i en setting hvor slik kvalitetsfilm gjør seg svært godt. Kvalitetsfilm fortjener å bli sett på stort lerret!"

Amanda feingold
Media Manager Broadcast
Publicis Starcom

 

 

TINE
Karianne Moger Ranem, Senior Brand Manager, Markedskommunikasjon  
Gro Haugen, Leder Markedskommunikasjon  
Unn Grønvold Nikolaisen, Direktør Marked  

POL
Kreativt team: Sindre Johnstad, Thorbjørn Ruud og Janne Brenda Lysø  
Rådgiver: Lina Aas-Eng
Prosjektleder: Tone Bøygard
Designer: Benjamin Rodgers og Christian Lauritzen
Motion Designer: Andrea Engum

Filmproduksjon: Einar Film 
Erica Calmeyer, Regi