NORWEGIAN OUTLET
CAPAs begrunnelse:
Humor + lokal tilnærming = sant!
I denne serien av reklamefilmer bruker Norwegian Outlet humor som virkemiddel hvor vi får se lokale karakterer (satt litt på spissen) forklare hvorfor de handler på Norwegian Outlet. På en herlig og gjenkjennelig måte får de publikum til å le i salen. Kampanjens bruk av humor fungerer som et effektivt virkemiddel for å formidle budskapet om kvalitet og verdi, samtidig som det gjør reklameopplevelsen minneverdig. Det er ingen tvil om at Norwegian Outlet er for alle; enten du er en bonde på Jæren eller ser på deg selv som en innbygger i "Lykkeland".
Kommentar fra Norwegian Outlet:
"Så utrolig gøy å bli kåret til månedens kampanje! Det ligger enormt mange timer med hardt arbeid, merkelige ideer og latterkramper bak disse filmene og dette føler vi virkelig kommer frem i det endelige resultatet.
Inspirasjonen var en Reel med svart bakgrunn, neon lys, kule overganger og flytende tekstbobler. Morsomt å se hvordan konseptet har blitt bearbeidet og utviklet til at vi gjør narr av oss selv og regionen. Vi visste med en gang vi fikk se de endelige klippene at disse måtte rett på lerretet, da det er ingen andre som kan formidle reklamefilmer på samme måte som kino. Disse filmene er vi stolte av, og det er skikkelig stas å få en slik anerkjennelse!"
Edel A. Singh
Marketing og Retail Manager
Norwegian Outlet